Thursday, February 10, 2011

mukabuku vs tweet tweet

Mak aih, memang bersarang betul page aku ni..nampak sangat dah lama ak hantar entry..


Sekarang ni aku lebih kerap ber'tweet2' dari ber'mukabuku'..haha..sebab dia senang je, aku cepat bosan dengan sesuatu benda tu..awal2 buat mukabuku dulu boleh la nak layan setiap hari, tapi sekarang ni bukak mukabuku just untuk tengok notifications yang banyak (eleh, banyak sangat ke???)..kadang2 tu bukak mukabuku tak sampai 10 minit pun lepas tu terus tutup..teruk kan???haha..pape je la..


Tweet2 pulak, aku suka sebab aku boleh lepaskan je apa yang aku rasa sebab takkan ada orang yang marah punya la (aku rasa la..tapi tak tahu la pulak kalau2 ada orang yang marah...)..lagi satu sebab tak ramai member aku yang ada tweet2..dan sebab yang paling penting aku selalu tweet2 ialah aku boleh belajar bahasa korea at the same time since aku follow mostly celebs yang ada kat korea..haha..walaupun bahasa pasar korea, ok la jugak dari tak belajar pape kan...haha..bukan bahasa melayu je ada bahasa pasar..

No comments:

Post a Comment