Tuesday, December 7, 2010

semalam dan hari ini

Dah balik ke rumah semula.


Fuhhhh..lega sangat - sangat..


Semalaman aku kena stay kat ward sebab doktor suspect aku terkena appendix (betul kot ejaan ni)..aku pun ingat aku kena appendix jugak sebab sakit sangat perut sebelah kanan aku ni..bila bersin or batuk, memang pedih gila la kat bahagian yang dinyatakan tu..kadang - kadang sampai terkeluar la sikit air dari mata..bukan sebab menangis tapi sebab terlampau sakit..


Dapat bilik single memang ada privacy tapi serius aku cakap "bapak" bosan la..aku tengok tv, tv tengok aku..tu je kerjanya..nasib baek la 2 hari 1 malam je aku stay kat ward..mama pulak sambil tunggu aku tu dia jahit manik kat baju kurung dia..sempat lagi tu..


ni tv yang menghilangkan sunyi dan bosan kat bilik aku..ada macam - macam channel..

ni katil aku tidur malam tadi..baju merah atas katil tu uniform pesakit..sedih gila waktu kena pakai baju tu..


Sekian..

No comments:

Post a Comment