Saturday, January 15, 2011

stuck dalam bilik

cuba teka sekarang aku kat mana????


haha.. boleh pulak kan nak main teka-teki..sebenarnya sekarang ni aku tengah stuck dalam bilik resort kat Melaka ni..nama resort tu Ayer Keroh Country Resort..sebab aku boleh ter'stuck' is parents aku ada dinner kat resort ni tapi just for two..parents aku tak nak aku dengan adik tinggal kat Gombak, so diorang pun angkut kitorang pergi Melaka sekali..bapak bosan la..huhu..the worst part is aku dengan adik aku tak boleh pergi pun dinner tu..tapi ok jugak kan, sebab aku memang "rajin" sangat nak kenal dengan kawan2 parents aku..hak3..


so, apa korang sume fikir aku buat untuk atasi kebosanan yang sedang melanda ni?? apa lagi, buat homework yang bertimbun-timbun tu la..haha..thanks to PM Zain yang telah "menghadiahkan" homework setiap minggu..haha..

No comments:

Post a Comment