Tuesday, November 23, 2010

kawan aku tanya....

Kenapa seseorang tu sanggup bercinta walaupun tahu cinta tu menyakitkan? Ada kawan tanya soalan ni kat formspring aku..huhu..kalau la aku ada jawapan…Aku pun teringin nak tahu gak.

Crush pun menyakitkan gak..sangat sakit..aku dah pernah rasa dulu..lepas tu memang aku dah serik dah..cukup la sekali je aku rasa sakit tu..

Dah macam2 cara aku try nak lupakan dia dulu tapi susah sangat..betul la apa kata orang, “makin nak lupa tu la kita makin ingat”..terseksa sangat waktu tu..rasa macam kalau hati dan otak dapat ditanggalkan dari badan manusia, aku nak rendam dalam clorox biar hilang semua pasal dia..tak cukup dengan tu, aku nak sental pulak dengan apa2 yang boleh disental biar hilang semua kesan.. tapi last2 aku biarkan semua tu pergi dengan sendirinya..Alhamdulillah lepas tu aku memang tenang..cukup tenang dan lepas tu aku cakap kat diri aku, “tak payah nak crush dengan siapa2 dah lepas ni..menyeksa diri je nanti.

Lepas dah cakap macam tu kat diri sendiri, aku just layan mamat2 korea dengan jepun je..before2 ni pun aku memang dah layan tapi tak banyak sangat..bukan seorang tapi sampai dah tak terkira dah banyaknya..kalau tercrush dengan diorang pun tak kisah sebab bukannya diorang kenal aku pun..haha..at least bila aku dah layan diorang2 ni, dapat la gak aku belajar bahasa baru, takde la stick dengan 1 bahasa je..sampai bahasa melayu aku sekarang ni pun dah tunggang-langgang je bila bercakap..adeyh..ni la panahan cerita2, lagu2 korea & jepun..mama dengan adik2 semua dah naik faham dah kalau aku bercakap terkeluar perkataan2 korea or jepun ni..kadang2 mandarin pun aku hentam gak..


ni nama dia lee hongki, vokalis FT Island..sangat suka dengan suara dia.. we are in the same blood group..haha

ni nama dia pulak dongwoon..maknae B2ST..kenapa aku suka dia??? entah la...

ni name dia kim heechul..no 2 paling tua dalam super junior..walaupun orang cakap dia macam girl tapi aku peduli apa..x kisah pun..1 more thing, we're also in the same blood group..


No offense..bukan aku nak lupa bahasa ibunda aku sendiri tau tapi nak perkayakan diri dengan bahasa2 asing..takde la nanti kalau orang kutuk2 kita guna bahasa asing, kita boleh hentam senyum lagi..tu gila namanye..

No comments:

Post a Comment