Wednesday, September 1, 2010

bila dah boring tu..

Kebosanan ketahapan kemelampauan..kalau la cikgu BM aku waktu sekolah dulu baca ni confirm aku kena sound..hak3..sorry la cikgu saya dah termerosakkan BM..aish..

Memang betol pun aku tengah sangat2 bosan..tak dapat nak ditafsirkan bagaimana tahap kebosanan yang aku lalui sekarang ni..susah nak diungkap dengan perkataan..cewaaahhh..tak pernah aku buat ayat2 camni ni..isk3..

Disebabkan kebosanan yang tak dapat aku tafsirkan ni, aku pun terpost la kat facebook "sangat2 bosan malam ni..tv pon cam xde cite best je.. Generated by Facicons" tiba2 ada seorang senior aku kat facebook tu suggest aku follow someone ni punya blog..lepas baca few of his posts, aku pun decide untuk follow blog dia tu..interesting sangat2..lain dari yang lain..
Dalam aku tengah kusyuk baca posts dia, tiba2 internet buat hal pulak.."PAGE NOT FOUND"..huhu..aku yang tadi boring, lepas tu dah nak hilang sikit boring tu, terus jadi super boring..warghhh!!! 

Orang kata, kalau dah bosan sangat sampai tak tahu nak buat apa, baik tidur je.."orang" kat sini is kawan2 aku..diorang kebanyakkannya berpendapat sebegitu..kadang2 bila fikir balik ada betulnya apa diorang cakap tu..yelah, daripada buang masa dengan benda2 yang merepek2 baik qada' tidur yang tak cukup tu..students kan tak cukup tidur..

No comments:

Post a Comment