Monday, June 21, 2010

harap2 x hujan

semalam satu hari hujan..start dari lebih kurang pukul 2 sampai pukul 6 kot..pastu malam sambung balik..hari ni harap2 tak hujan..nanti habis tak kering baju yang aku sidai..penat je basuh..hehe..padahal bukan basuh gune tangan..basuh pakai mesin je..

pagi ni agak redup..sedap kalo nak tido ni..hehe..asek fikir tido je aku ni..maklumlah, tak lame lagi kelas dah nk start..bile kelas dah start, nak tido pon x cukup mase..

pagi tadi aku baru tengok result bola semalam..hehe..agak lambat skit ek..portugal vs DPR korea 7-0..xde hati perut langsung portugal tu..kot ye pon nak menang, x payah la hentam sampai 7-0..stakat 4 je sudah la..aish..aku mmg bukan penyokong portugal pon sebab aku x bape suke ngn cristiano ronaldo tu..huh..

No comments:

Post a Comment